Alla inlägg den 30 september 2008

Av Saturnus - 30 september 2008 22:23

Du kommer förstä varför i slutet av bloggen!!!!!


Idag har jag varit hos min medskribent. Oj vad hon var vacker i sina vattenkoppsprickar. Stackare som fick detta i vuxen ålder. Jobbigt. Vi var iaf väldigt effektiva och har nästan hela uppsatsen till nästa vekca klar. Tack o lov! Sedan är det full fart framåt med vår c-uppsats! Jag börjar se slutet även på detta fast det igår kändes tungt. 

Idag är jag gladare och känner själv att jag måste se det positiva i allt. Tror att det gubben sa imorse hjälpte till. Ska inte avslöja vad han sa men det fungerade!


Lektionen om prosodi idag var rätt kul! Det var dock inte läraren som stod för det kuliga!


Nu till orsaken varför ni skulle läsa denna blogg. Idag är sista dan och jag ville ha så många besökare som möjligt så att jag har ett antal att försöka slå nästa månad!! En liten utmaning!


Hejsvejs!




Ovido - Quiz & Flashcards