Alla inlägg den 9 september 2008

Av Saturnus - 9 september 2008 23:19

Imorse åkte jag till universitetet och lyssnade på föreläsning på engelska. Intressant ämne men hjälper mig inte ett dugg med c-uppsatsen. Allt herrn sa var också sånt som jag redan hade hört. Alltså inget nytt! Bläh! Hade en till föreläsing men den skippade jag. Jag och min medskribent satte oss ner istället och formulerade vårt problem samt la upp plan för några veckor framöver. Vi insåg att det inte alls är så lång tid som man tror. Vi är dock övertygade om att det kommer att gå bra för oss. Vi ska inte krångla till det allt för mycket.

Sedan var det dags för kvällskursen. Ojne vojne!!!

Hemma vid 21.00 Trött. Imorgon är det jobb 8-12 på ett ställe och sedan 13-16 har jag min grupp i engelska inför A. Lite spännande och mycket nervöst. jag har ju pluggat för att bli lärare för små barn inte för vuxna. de kan ju kritisera mer än yngre! Men jag ska ha en bra inställning till detta jobb så att jag får heltidsjobb där sedan. Håller alla tummar och tår.


Måste saova nu så jag orkar med allt jag ska göra imorgon. Måste vara välutbvilad. Vill inte hamna i samma träsk som förra terminen. Panikångesten.Skrev om det i mina tidigare bloggar.


Så sov gott alla glada och ni som är vakna njut av andras tankar. Viisa saker kan ju irritera men hoppa då över dem och läs något som gör er glada!

Man kan själv välja vad man ska lägga ner sin tid på!!! Ingen annan kan göra det åt dig! Dagens visdomsord! Hhahahaaaaaa!

Av Saturnus - 9 september 2008 00:25

Oj, det börjar sjunka in hur tufft det kommer bli att skriva min c-uppsat.  Det ska gå fort också. Vi har även en uppgift på 10 sidor som ska lämnas in ganska så snart. Hualiga! Jag vill verkligen ha en happy julskinka som vår handledare säger!

Annars är allt bra! Livet går sin stillsamma gång. Hah!!! Vad skrev jag? Stillsammam gång!!! Här är det aldrig stillsamt!!!

Full fart hela tiden!

Ovido - Quiz & Flashcards