Alla inlägg den 13 september 2008

Av Saturnus - 13 september 2008 22:51

Åh så jobbigt det är! Börja gå ont i bihålorna! Aj! Det är så jobbigt för huvudet. Orkar knappt tänka!

Snart dags att sova!

Ville bara skriva att jag annars mår så bra! Familjen fungerar bra trots att gubben är bort om nätterna!

Skönt att det funkar!

Sov gott!

Av Saturnus - 13 september 2008 13:17

Jag får inte bli dålig nu! Måste vara pigg och kry så min uppsats blir klar i tid. Min medskribent ringde igår. Hennes son hade fått vattkoppor. Inge bra! Jag satt iaf och skrev lite på vårt arbete. Jag hoppas hon är nöjd med det! Känner att det kommer att gå bra! Hopas hon nu känner samma sak!

hade mitt första pass i onsadgs och det ick bra! Jag hade ju inte gjort ett pass som var helt spikat så det blev en hel del improvisation. Har tappat massor i kondition och det är det dsom ligger i fokus just nu! Tyvärr sätter förkylningen lite käppar i hjulen men jag kommer igen! Jag har sagt till mig själv att denna termin är c-uppsatsen och jag i centrum. Det går först. Mitt välbefinnande är det viktigaste för att jag ska orka allt som ska göras; c-uppsats, jobb, vara mamma, vara fru, träning, styrelseupprdag samt Mary Kay!

Mary Kay får dock vara det som ligger på is tills jag är klar med uppsatsen!


Ha nu alla en trevlig helg. Jag själv ska koncentrera mig på att krya på mig! Läsa lite men inget annat tungt arbete!

Kramisar

Ovido - Quiz & Flashcards