Alla inlägg den 19 september 2008

Av Saturnus - 19 september 2008 23:06

Dagens seminarium var en bekräftelse på att vi verkligen har gjort rätt! Jag och min medskribent har totalt skrivt 9 sidor text som självklart ska omarbetas till en sammanhängande c-uppsats. Det är helt klart att vi kommer att bli klara i god tid före jul! Ska bli så skönt! Det är verkligen värt all möda jag beskrev igår. Jag ser slutet och kan bita ihop ett tag för att nå mitt mål!


Jobba skulle jag få göra hur mycket som helst! Var tvyngen att tacka nej till en hel veckas jobb! Men det är det värt när man vet att uppsatsen går först och sedan kan jag jobba varje dag om jag känner för det!

Längtar!

Jag ska ha en helt underbar jul i år. Trevligt sällskap, god mat och fina klappar!


Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards