Alla inlägg den 26 september 2008

Av Saturnus - 26 september 2008 14:45

Njut av solen och värmen så länge ni kan för snart kommer den riktiga kylan. Hoppas verkligen det blir ordentligt med snö i år. Inget slask och blask! Julen är ju snart här. Det är tom redan dags att boka julbord. Känns helt galet.


Fast för mig är det bättre ju närmare julen vi kommer för då är det inte långt kvar tills ... Ja ni vet vad eller hur???


Julklapparna i år vet jag inte hur mycket pengar som kommer att gå åt men jag ska jobba så mycket som möjligt för jag vill verkligen att det ska bli bra på alla sätt och vis. Ingen ska vara utan något. Alla ska ha det bra. God mat fina klappar och bra humör. Det sista kan ju i vissa fall köpas med pengar!! Hahahaha!


Ja det blev några ord. Kanske helt ologiskt men sån är jag!

Ovido - Quiz & Flashcards