Alla inlägg den 5 september 2008

Av Saturnus - 5 september 2008 21:51

Ja då var första seminariet avklarat! Till min förvåning pratade vår seminarieledare endast engelska med oss! Jag insåg snabbt att det var kanon eftersom jag ska ha elever tre timmar i veckan och jag undervisar då i engelska! Bra att fräscha upp ordförrådet.


Inser även idag att det kommer bli en tuff tid fram till december då vi har vår prov ventilering! Men jag ska göra allt för att detta gå så smidigt som möjligt! Jag ska ha ut min examen i januari! Det finns inga andra alternativ.


dagens tråkiga nyhet är att syrran blev akut opererad pga av en brusten cysta i magen! Hon hade 400 ml blod i buken. Inte alls bra! Pratade med henne idag och hon verkade ok fast hon hade mycket ont :( Inte bra! Hon hade nog blivit lite chockad och det började väl släppa lite när jag pratade med henne! Lilla syster!!!! Krya på dig! Miss you! Till saken hör att hon bor i Finland så jag kan ju inte bara dra och hälsa på henne!


Kramisar alla! Ta hand om er!

Ovido - Quiz & Flashcards