Alla inlägg den 18 september 2008

Av Saturnus - 18 september 2008 23:53

Ojne vojne! Tiden rusar iväg och jag har snart ingen koll på nåt. Har alldeles för mycket just nu.

Lista:

C-uppsats

svas-kursen

jobb på olika ställen

barnen

huset

mannen


Ni ser vilken ordning jag skrev min lista. Det är tyvärr i den ordningen proiriteringen ligger just nu.

Det som gör att jag klarar allt detta just nu är vetskapen om att jag om ett par månader är färdig lärare.

Min viktnedgång ser ni att den inte ens finns med på listan. Det är nog det som stressar mig allra mest just nu. Men det känns som jag måste ta itu med andra saker först för att sedan helhjärtat kunna ta tag i mig själv. Jag kommer inte att sitta och vräka i mig en massa skit bara för det men jag ska försöka att inte ha det i huvudet hela tiden.


Ja så är läget för tillfället. Kommer in här och skriver av mig när jag hinner. Kommer kanske inte bli varje dag på ett tag men....


Sov nu gott för det ska jag försöka.

Problemet är att jag även i sömnen ligger och rabblar en massa texter och formuleringar som kan vara användbara i vår c-uppsats. Inte alls bra. Jag vill ju sova och slappna av men det får jag nog vänta med tills uppsatsen är klar. Hur får man bort en sådan konstig ovana????? Det känns ju som man inte sover överhuvudtaget!


Nej nu ska jag iaf försöka!


Natti natt!

Ovido - Quiz & Flashcards