Direktlänk till inlägg 27 september 2008

Shopping!

Av Saturnus - 27 september 2008 22:52

Idag har det blivit en hel del shopping. Fyra ungar som behöver skor och jackor. Det gick åt lite kosing. Jag själv spenderade ju 800 spänn i veckan på ett par läderstövlar. Jag är så nöjd. Om jag hade kamera skulle jag fota och lägga in en bild men kameran är tyvärr paj! Spenderade nyligen 800 på en supersnygg kappa också. Jag har nog aldrig kunna spendera så mycket på mig själv på väldigt länge. Jag var verkligen värd detta!

Annars lunkar livet på och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte ville att julen snabbt är här. Nu är det lite jobbigt med uppsatsen. Jag känner att jag är så nära mitt mål men ändå är jag inte där än! Jag måste orka sista biten men det är väldigt motigt just nu.

På kärleksfronten är det bara underbart just nu. Har haft väldiga problem med att maken jobbar kvällar och nätter men har upptäckt tjusningen med att ha honom hemma på dagarna medans barnen är i skolan. Mycket trevligt. Jag antar att er snuskiga fantasi sätter igång en massa tankar...


Hahaha! Nu måste jag göra andra nyttigare saker för tiden räcker liksom inte riktigt till.

Ha det gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saturnus - 3 februari 2010 21:59

Ja det har jag lyckats med under tre dagar ! Jag är nöjd med att ha börjat äta lunch och det känns mycket bra! Jag har ochså fått in en lust att promenera till jobbet. Visserligen är det lite jobbigt när man tittar ut och det är halvstorm men jag har...

Av Saturnus - 2 februari 2010 21:14

har inte varit duktig och skrivit som jag hade tänkt. OOOOHH! hAR NU STARTAT MED ISO-DIETEN. eLLER SKA FÖRSÖKA HÅLLA MIG TILL DET TÄNKET SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT. Mitt stora problem enligt min hälsoutvecklare är att jag inte äter regelbundet så det måst...

Av Saturnus - 20 januari 2010 17:32

Har inte mått helt hundra som ni vet. Har inte hunnit med att sitta här vid datorn och skriva heller. Jag har verkligen fokuserat på att må bättre och det har jag gjort. Mått bättre alltså! Jag har en del saker kvar att ta tag i men jag ser framåt. I...

Av Saturnus - 9 januari 2010 00:08

Ja nu har jag varit hos naprapaten och han var verkligen bra! Han hittade två kotor som inte var på rätt plats och dessa korrigerade han och han utförde en del ritualer. På måndag ska jag tillbaka för en omgång till. Det känns bra! I torsdags började...

Av Saturnus - 3 januari 2010 23:27

Kvällen bestod av småätande! Jag blir så arg på mig själv! Min make kör taxi inatt och det är inte så roligt för då drabbas jag av mina begär av allt möjligt. Det är bara att kämpa vidare! Ska alldeles strax gå och lägga mig för jag är trött! Men imo...

Ovido - Quiz & Flashcards