Alla inlägg den 6 december 2008

Av Saturnus - 6 december 2008 23:13

Nya soffar kräver ommöblering. Naturligtvis passade det inte alla så man har fått höra det ena med det andra! Alla har bvarit så jobbiga idag. Jag hade fått för mig att det skulle bli trevligt nu när karln tagit ledigt för min skull dagen innan min födelsedag!

Ha ha haaa! Jag hade fel! Den tråkigaste dan ever!

Men imorgon kommer lite besök så hoppas det blir lite bättre än idag!


Oj vad förvånad jag blev att Markus vann Stjärnor på is. Jesper var faktiskt så mycket bättre! Men Markus är snäppet snyggare! Ska man rösta på teknik eller snygghet??? Jesper skulle ha vunnit! It's my opinion you are entitled yours. Nej nu ska jag sätta mig i soffan och se om gubben vill umgås eller om tv:n är bättre sällskap för honom. Tagit ledigt för min skull! Ja, ja!


Hoppas verkligen imorgon är en bättre dag!


natti natt!



Ovido - Quiz & Flashcards