Alla inlägg den 14 december 2008

Av Saturnus - 14 december 2008 00:07

Jag har roat mig med att kika på andras uppsatser! Jag har upptäckt att vår är så annorlunda jämfört med andras. Jag börjar bli lite nervös inför ventileringen. Har vi missuppfattat? Vår handledare har sagt att vår uppsats är utan tvekan välskriven men tänk om vår ordförande inte är av samma åsikt!!! Nerverna gör sig nu synliga. Inte alls roligt. Vår handledare upplever jag som en otroligt klok man tänk om de andra inte tänker lika! Vår handledare är ju inte svensk! Måste släppa detta och fokusera på vad vi skrivit och kunna motivera allt! Då tror jag vi klarar oss men nerverna finns där!!


Igår (lördag) var vi hos min bror. Det var trevligt.

Har även varit hos mamma en kort stund och sedan kom hon hem till oss!


Ja allt går framåt och jag som trodde att december skulle vara lugn får inse att det blir inget lugn för mig!


Måste nu göra lite grejer innan jag lägger mig!

Vi hörs!


Ovido - Quiz & Flashcards