Alla inlägg den 24 december 2008

Av Saturnus - 24 december 2008 00:17

Usch vad jag mår dåligt. Julmaten är imorgon och jag känner nej fy sjutton vad jag kommer må illa. Har idag inte ätit mycket men hualiga vad jag mår illa! Har bestämt mig att imorgon är den sista dagen jag äter! jag menar äter som jag brukat. Nu blir det ändring. Ni har nog tröttnat på mig som säger detta jämt men nu måste jag verkligen. Har inte mått så dåligt som jag gör nu på länge. dags att må bra igen!!!


Är så trött också! Har idag inte hunnit sitta ner och vila! Allt har gått i ett. Julskinkan ska vara i ugnen ett par timmar till. Orkar inte! Har t.o.m satt på alarmet på telefonen ifall jag somnar! Då är det illa! Har ett par julklappar att slå in men har ingen lust. Ska göra det på morgonen! De är till gubben och han sover länge så då får jag passa på!


Ska nu umgås med min man som glor på tv. Hahaaaa! 


God Jul till er alla!


Ovido - Quiz & Flashcards