Alla inlägg den 31 december 2008

Av Saturnus - 31 december 2008 19:37

Det nya året kommer att bli en erfarenhet i sig! Klar med lärarutbildningen och nytt jobb! Detta innebär en hel del förändringar för mig. Det blir en hel del förändringar i hemmet också. Nu kommer jag jobba på dagarna och Kalle på nätterna! Det innebär att vi inte kommer ses så ofta! Jag vet inte om jag är redo för det men det kommer ske!!! Jag längtar till den dagen då han börjar jobba dagtid här hemma!


Semestern kommer också bli tråkig! Karln är ledig i juni och jag i juli och det går inte att ändra på!!!

Har tänkt åka till Finland och det vill ju inte han så det blir kanske bra ändå!


Mina äldsta tjejer blir 16 och 12 i januari! Spännande. Äldsta får börja övningsköra och ska börja träna på gymmet! Fattar inte att jag har så stora barn för jag har ju inte blivit äldre!!


Nyårsafton då?? Jo karln jobbar! Trodde ni något annat??? Mor och far var hit en stund. Barnen tittar på Göta kanal 2. Jag tror de har sett den minst tio gånger det senaste halvåret. Jag är inte lika road som de!!


Håret då?? Jo mannen kallade mig för lamm!!! Är det bra eller dåligt. Det är dåligt när det finns ett usch före!! Inte alls roligt!! Ungarna tycker också det blev fult!!! Jag har nu bestämt att lägga i mörka slingor för att slippa vara ett lamm!! Sedan ska jag aldrig mer färga mitt hår! Vi får se vad gubben säger när jag är råttfärgad istället!!


Nej nu måste jag försöka engagera mig i andra saker en stund!!



Gott Nyt År till er alla! Må det bli allt ni önskar och mer därtill!



Av Saturnus - 31 december 2008 01:11

Det blev blont! Så nu är man en blondie!!! Det tar ett tag att vänja sig vid färgen men med lite smink i ansiktet och nya kläder kommer det se bra ut!!!


Undrar om mannen skrattar imorgon när han kommer hem?? Hans ka inte skratta för han har snart inget hår kvar på sitt huvud. Han börjar bli lite flintis!!! Fast det passar honom faktiskt!!


Now I need to sleep! Tomorrow I have to finish my paper with two girls!


Sleep tight!

Ovido - Quiz & Flashcards