Alla inlägg den 25 december 2008

Av Saturnus - 25 december 2008 23:56

Jag kan inte sjunga men fy vad roligt!! Ungarna får putta bort ig från micken!!! Pinsamt!!! har aif haft roligt idag med Abba sing star! Många är vi som har en dröm om att bli artister och kunna sjunga! Den drömmen har jag levt i mitt vardagsrum idag!!! hahaaaaa! Det är illa heller!


Julmaten är nu äten och inget mer ska det bli!!! Nyåret ska inledas med frukt och grönt samt en massa motion. Det nuvarande årets sista dagar ska vara en ingång till det nya!!! Nu gäller det! Måste tappa flera kilo innan jag blir nöjd! Inga fler ursäkter!!! Jag ger mig själv denna chans till ett sundare liv! Skratta om ni vill men jag skrattar inte längre!!!


Nu ska jag sätta på lite miúsik och dansa lite!!! Måste röra på mig innan jag lägger mig! Imorgon blir det promenad!!!


Ha en riktigt god fortsatt jul!!!


Ovido - Quiz & Flashcards