Alla inlägg den 7 december 2008

Av Saturnus - 7 december 2008 22:34

Då är denna dagen slut! Har fått en massa choklad! Precis vad en tjockis behöver! Har fått klocka, blommor, ljus, tomtar, thé m.m Har haft en bra dag! Gubben var ju ledig för min skull igår. Nu vet jag varför han var på sånt konstigt humör igår. Han hade haft världens plan om vad vi skulle göra. Han hade gått till systembolaget och plockat en del dricka för att vi skulle mysa och ev gå ut igår. Det hade bara spruckit rejält när han kom till kassan för hans konto var tomt. Jag hade ju tagit ut pengar för säkerhets skull och nu var han utan. Om han bara hade ringt mig så hade allt ordnat sig. Tänk om han sagt vad som var problemet istället för att jag skulle tro att han är arg på mig!


Min dag idag har iaf varit mycket bra!


Minstingen har även haft en bra dag! Hon fick ta hål i öronen! Hon trodde det skulle göra så ont och sa att hon kommer skrika! Första hålet blev taget och hon säger: Jag ska bara ha ett! Det gjorde alltså lite ont. Men hur lätt som helst var det att få henne att ta det andra också. Hon är så stolt nu!


Nu ska jag plocka lite. Städa undan, hänga tvätt m.m


Imorgon är det uppvisning. Grabben har denna termin fått prova på att spela fiol i skolan. Jag ska gå och lyssna på honom och de andra! Imorgon är det också dags att gå till gymmet!


Så ha det gott alla!

Och grattis till mig igen på min födelsedag! hahahaaa!

Ovido - Quiz & Flashcards