Alla inlägg den 23 december 2008

Av Saturnus - 23 december 2008 01:03

Barnen längtar verkligen!!! Jag med faktiskt! Ska bli kul att se deras miner när de får sina julklappar! Det som är tråkigt är att gubben måste jobba sen på kvällen, 20-05. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Imorgon är han ledig men inte på julafton!! Grrh! Denna december går verkligen inget som det ska för mig!!! En tid av prövningar. Eller jag har ju fått jobb! Det är då positivt. Tyvärr fastnar man i det negativa. Konstigt. Istället borde jag vara tacksam för allt bra!


Nej nu ska jag försöka se positivt på saker och ting. Allt känns lättare med den tanken!


Positiva tankar och goda gärningar är det jag ska fokusera på i framtiden!!



Imorgon vid den här tiden är nog min julskinka färdig. Jag är ju en människa som inte kan köpa en färdig utan vill göra det själv! Det är en tradition. För lilla mor är det första året hon får en färdigkokt skinka hem!!! Pappa hade envisats om att det skulle vara så i år. Inte kul enligt mamma!


Nej nu måste jag försöka sova. Måste lära mig lägga mig i tid nu när jag ska jobba på heltid!!! Oh det kommer bli så roligt.


Jag är fortfarande helt övertygad om att jag valt rätt utbildning!!!! Den tanken ska jag bära med mig nu när jag lägger mig!!


Sov gott alla!

Ovido - Quiz & Flashcards