Alla inlägg den 21 december 2008

Av Saturnus - 21 december 2008 23:44

Ja det blev Underkänt igen men det hade jag ju räknat med! Nu blir det att söka för att få en ny examinator och det lär ta tid! Så om jag är klar till slutet av januari med detta vote skönt. Har ju ett nytt jobb att tänka på!


Ätandet har absolut inte varit det bästa under dessa dagar. Jag hade fått in lite struktur och träningsvilja men det bara försvann när allt detta hände! Jag har iaf en medvetenhet och vill verkligen ta tag i detta men just nu är det för mycket med allt annat. Jag  tänker att mitt nya jobb och när jag till slut får positiva besked om vår uppsats ska vara vändpunkten för mig. Varja dag ska jag gå fram och tillbaka till jobbet och jag har tänkt sätta igång med aerobicen igen! Åtminstone en dag i veckan för att komma igång!


Jag är övertygad om att allt kommer gå bra! Jag är ju inte dum direkt! Och jobb har jag ju till juni och antagligen efter det också!


Ska nu sätta mig i soffan och mysa ensam framför tv:n och släppa uppsatsen! Tar tag i det igen när det blir dags!!! I mellandagarna!!! Måste då åka in till universitetet och träffa handledaren!! Jag som trodde jag skulle få vara ledig under fram till januari!


Ja, ja! Sov gott nu alla!

Ovido - Quiz & Flashcards