Direktlänk till inlägg 20 december 2008

Tuff vecka!

Av Saturnus - 20 december 2008 00:20

Hela veckan har genom syrats av en sorg över att bli underkänd på c-uppsatsen! Vi har nu iaf gjort alla revideringar och har skickat till ordförande igen. han skulle läsa under helgen och sedan skulle vi få svar på det vi ändrat. Underkänd eller Godkänd. Jag är rädd för att det bli underkänd igen. Han var nämligen så tuff! Visst är det bra att bli bättre och tänka till om vad man skrivit och varför. Det förstår jag men jag försår inte att andra som skrivit uppsatser och missat saker får g iaf.  Men nu är det så här. Bara att bita ihop och gå vidare. Nån dag blir det nog godkänt iaf. Eller???


Idag har varit en bra dag om alla andra varit dåliga denna vecka! Har varit och skrivt på papper om anställning. Glad!!! Lönen blev helt ok också!!! 20 timmar undervising och resten rättning och planering. Helt underbart. Även flextid. Kan det bli bättre???Jag är stolt över mig själv. Samtidigt lite pirrigt då jag ska undervisa i eng A och B. Har inte läst så mycket engelska att jag känner mig helt säker på det. Men jag kommer nog att vänja mig!!! Jag ska nu under julen fokusera på att läsa en hel del engelska själv!  Jag vill ju inte vara sämre än eleverna!!! Det som är bra att jag själv genomgått samma kurser på samma skola och kan upplägget. Detta gör saken så mycket enklare!


Ja nu är jag ledig till 7.e januari. Det är helt underbart. Jag hoppas iaf att det blir så. Det kan ju bli bakslag redan på söndag!!!! Men då har vi rätt till en ny ordförande och chans på g igen!!! Jag hoppas verkligen detta snart är över!!!!


Fast ledig förresten! Jag har ju en uppgift till svasen det handlar om performansanalys!!! Men vi är tre i gruppen så det kommer gå bra! Vi ska ju skriva ca 10 sidor tillsammans!! Men som sagt jag är duktig så det kommer jag klara galant!


Jag är fortfarande säker på att jag är duktig trots veckan nederlag!!!


Med den tanken lämnar jag er för idag!

Natti natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saturnus - 3 februari 2010 21:59

Ja det har jag lyckats med under tre dagar ! Jag är nöjd med att ha börjat äta lunch och det känns mycket bra! Jag har ochså fått in en lust att promenera till jobbet. Visserligen är det lite jobbigt när man tittar ut och det är halvstorm men jag har...

Av Saturnus - 2 februari 2010 21:14

har inte varit duktig och skrivit som jag hade tänkt. OOOOHH! hAR NU STARTAT MED ISO-DIETEN. eLLER SKA FÖRSÖKA HÅLLA MIG TILL DET TÄNKET SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT. Mitt stora problem enligt min hälsoutvecklare är att jag inte äter regelbundet så det måst...

Av Saturnus - 20 januari 2010 17:32

Har inte mått helt hundra som ni vet. Har inte hunnit med att sitta här vid datorn och skriva heller. Jag har verkligen fokuserat på att må bättre och det har jag gjort. Mått bättre alltså! Jag har en del saker kvar att ta tag i men jag ser framåt. I...

Av Saturnus - 9 januari 2010 00:08

Ja nu har jag varit hos naprapaten och han var verkligen bra! Han hittade två kotor som inte var på rätt plats och dessa korrigerade han och han utförde en del ritualer. På måndag ska jag tillbaka för en omgång till. Det känns bra! I torsdags började...

Av Saturnus - 3 januari 2010 23:27

Kvällen bestod av småätande! Jag blir så arg på mig själv! Min make kör taxi inatt och det är inte så roligt för då drabbas jag av mina begär av allt möjligt. Det är bara att kämpa vidare! Ska alldeles strax gå och lägga mig för jag är trött! Men imo...

Ovido - Quiz & Flashcards