Alla inlägg den 2 november 2008

Av Saturnus - 2 november 2008 20:19

Det är kväll och barnen tittar på tv och jag ska plugga! Har idag klippt mig! Äntligen!

Jo jag skulle ju analysera en nvandrares tal. Det ska vara klart på tisdag! Jag har nu snart gjort klart det. Det var verkligen inte det lättaste men jag har gjort mitt bästa! Om det räcker till vg är ju en annan sak! Jag hoppas såklart! Sedan är det metod-delen och bakgrunden till c-uppsatsen! Men det har jag stenkoll på tack och lov. Så det blir mitt jobb i början av veckan! Torsdag- fredag ska jag och medskribenten skriva rent allt samt börja analysera våra enkäter! Sedan är det inte långt kvar tills uppsatsen är klar! Den måste vara klar om 2 veckor. Ja v.48 måste den vara klar men jag vill att vårt ska vara klart tidigare. Så är den klar v. 47 är jag supernöjd! Nu är det bara att kämpa på. Vi ska få g. Hoppas naturligtvis på vg men det är ju ganska omäjligt. 5% brukar få vg. Det är inte så många! Jaja, nu är jag mest fokuserad på mitt nya jobb! Sfi och engelska och sedan kanske tom svenska!! Håll alla tummar och tår för mig!


I'll be back!

Ovido - Quiz & Flashcards