Alla inlägg den 15 november 2008

Av Saturnus - 15 november 2008 17:46

Jag tittade på Rent hus och blev förskräckt. Fy vad hemskt vissa lever. Sopor och skit överallt. Usch! Jag fick lite bacillskräck och började skura på toa. Nu är städningen avbruten för en av ungarna har pyjamasparty och jag stör om jag städar. Kommer eventiuellt städa lite iaf.


Kvällen kommer annars bli tråkig som vanligt. Jag ät trött på att bara umgås med ungar varje helg. Jag vill ut och göra något kul!

Vi var på handbollsmatch idag. Tjejerna förlorade! 5-7. De andra tjejerna i samma förening vann däremot 20-1. Riktigt bra spelat!


Nej jag ska väl försöka lyfta upp rumpan och göra något!

Trååååååååååååkigt!

Av Saturnus - 15 november 2008 00:30

Ja så gott som iaf. Vi har idag (igår ) skrivit klart vår uppsats. eller så klar som den kan bli. Vi ska ju som skrivet på torsdag nästa vecka träffa handledaren och då få veta vad som behöver ändras. Samma dag kommer vi att se till att dessa ändringar blir gjorda och sedan är det ventilerning som väntar! Är livrädd att han ska kommentera så illa att vi måste skriva om en hel del. Det vill vi inte göra! Nu håller vi alla tummar och tår. Jag vet att vi kommer att få ändra något men hoppas det inte blir för mycket!!!


Jag har tappat 2 kilo!!!  Det borde vara den största nyheten idag men jag känner att uppsatsen är viktigare. Jag kommer igång med jobb och allt och då kommer allt bli så mycket lättare! Jag inbillar mig det iaf!


Måste sova! Natti natt!

Ovido - Quiz & Flashcards