Alla inlägg den 29 november 2008

Av Saturnus - 29 november 2008 00:05

Grannen tog fram sina adventsljusstakar så då var ju jag tvungen att klättra upp på vinden och ta ner mina! Det blev så fint i köket! Har även köpt en ny duk idag. Nu fattas bara nya gardiner!


Skulle på handbollsmatch imorgon men det är inställt pga sjukdom. "Fröken" var ledsen hon ville verkligen spela.


Var ju och gymmade idag (igår). Aj vad stel jag är nu. Jag som stretchade så noga! Ska nog åka imorgon igen eller på söndag!

Borde rätta lite uppgifter mina elever gjorde förra lektionen- Inte nu men imorgon. Jag vet ju hur det blir när ungarna är hemma! Jag längtar verkligen till den dagen då jag får ett eget skrivbord och egen planeringstid så jag får rätta och förbereda på jobbet och inte hemma!


Syrran om du läser detta! Saknar dig verkligen och ska ringa dig i helgen! Nu är klockan alldeles för mycket! Love you sis!

Ska kolla på tv en stund innan jag lägger mig!

Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards