Alla inlägg den 27 november 2008

Av Saturnus - 27 november 2008 22:15

Så skönt! Inge stress att åka någonstans. Jag gillar det. Ska försöka ladda batterierna inför ev. nytt jobb samt ventileringen! Hela julen ä'r jag ledig. Ska bli så mysigt. Igår hände visserligen någort som var otroligt störande men jag är stark nog att se till att det ordnar sig! Ett svart moln på min himmel men.... Jag ordnar det!


Imorgon har jag bokat träning med mamma! Hon har en helt otrolig kondition. Hon står på crosstrainern i 70 min sedan cyklar hon plus att hon styrketränar igenom hela kroppen!


Jag ska komma igång nu när uppsatsen är klar! Känner ett sug nu! Har gått ner ett par kilo och känner mig starkare igen skönt! Nej nu ska jag läsa uppsatsen som jag ska opponera på  på tisdag! Ska läsa lite inte hela!


God natt alla!

Ovido - Quiz & Flashcards