Alla inlägg den 11 november 2008

Av Saturnus - 11 november 2008 23:11

Suttit hemma hela kvällen! Trött och har ingen lust att göra något. Glott på tv men jag antar att det är för att man nu kan slappna av efter gens ggrupphandledning. Jag blir alltid helt slut efter ett hårt arbete och när man sedan vet att det gått bra släpper alla spänningar och man blir såå trött! Så fungerar jag iaf.

Är lite sur på att jag inte haft tid att gå till gymmet. Jag inbillar mig att det ska bli oftare när jag är klar emd min uppsats. De senaste dagarna har jag knappt äti trots kvinnliga månatliga besvär. Trodde jag skull äta mer än vanligt! Jag känner mig lite nere på nått sätt. Kanske är det vädret??!!! Vem vet?? Jag vill ha lite sol! Tycker inte alls om regn. Jo ibland men inte länge!


Måste gå natti natt!

Av Saturnus - 11 november 2008 17:27

Tiden rusar iväg och jag har inte skrivit här som vanligt. Men nu är jag här igen!


C-uppsatsen är så gott somklar. På fredag ska vi skriva det sista och nästa torsdag ska vi med handledaren gå igenom arbetet för att få tips och råd för förbättringar. dagens handledning gick bra. Vi hade i stort sett ett enda fel och det var en formulering på en mening. Så det fixade vi omedelbart och nu hoppas vi att han nästa vecka ska säga tt vårt arbete är så gott som felfritt. Detta kommer inte hända men han kommer berätta för oss vad vi ska ändra och sedan är det bara att vänta på den riktiga ventileringen!! Spännande!


Annars har jag inte hunnit med så mycket förutom man, barn och jobb! När uppsatsen är klar ska jag verklgien bara satsa på att fixa i huset och jobba på skolan!! Mysig med jul snart. Hoppas vi får snö!

Nej nu ska jag slappa lite med Glamour. Ja, jag vet vilken såpa det är men har man fastnat så har man. Lite verklighetsflykt har ingen dött av!

Bye for now!

Ovido - Quiz & Flashcards