Alla inlägg den 6 november 2008

Av Saturnus - 6 november 2008 15:42

Idag är jag så laddad att skriva uppsats. Tyvärr måste andra saker göras först så det blir att skriva i natt igen!

Idag har det blivit bra frukost med hårt bröd och thé, lunchen bestod av nachotallrik och vatten. Nu blir det lite pannkaka hos mamma. Inte världens bästa mat men idag har det blivit regelbundet igen. Det är bra! NuMåste få in regelbundna tider och ändra på kosten allt eftersom. Om jag ändrar allt på en gång kommer jag snabbt komma tillbaka till mitt gamla beteende och det vill jag inte. Det ska gå sakta men säkert!

Hej hopp!

Av Saturnus - 6 november 2008 00:24

Kolckan rusar när jag sitter här vid datorn. Har varit så duktig och skrivit en hel del till vårt metodavsnitt. Jag vet inte om allt går att använda i slutändan men jag har åtminstone skrivit.

Imorgon blir det heldag på universitetet. Jag hoppas vi får mycket gjort så vi kan sitta kortare på fredag. Måste hem tidigt på fredag eftersom jag måste städa och göra iordning för jag ska ju ha ljusparty hos mig!!! Jag älskar dessa doftljus. Har själv sålt men ack vad organisationen var dålig. Det har visst förändrats nu men jag har minnen som jag inte glömmer så lätt!

För övrigt var dagen (gårdagen) bra. Var på mötet om vikariatet och fick se allt material och alla studiehandledningar och jag tror verklgien att jag kommer att fixa det. Nu gäller det bara att få vikariatet. Bollen ligger hos rektorn just nu! Jag väntar snällt på besked. Jag blir faktiskt inte ledsen ifall jag inte får det för jag kan vikariera och plugga nästa termin. Sedan vill jag vrkligen ha jobb. Jag tror dock att jag inte kommer ifrån stället där jag hamnat!! Och det vill jag inte heller! Jag vill ju jobba med vuxna.

Nej nu måste jag verkligen sova! Måste inse det! Vill inte men måste!

Natti natt!


Ovido - Quiz & Flashcards