Alla inlägg den 5 november 2008

Av Saturnus - 5 november 2008 12:01

Frukost: Thé 3 mackor med skinka.


Lunch: Tråkigt men det blev två limpmackor med makrill i tomatsås. Hinner inte laga mat nu så det blev the easy way out idag!

Mellis:


Middag: Potatismos, köttbullar och lingonsylt. det skulle ju gå snabbt!


Kvällis: Jag min idiot åt kakor!!!


Jag har dock ätit mindre än vanligt.

Och syster Yster!!!! Nej, jag man inte leva på mackor. Jag vet det är mitt stora problem. Har inte tid och ork och fixa en massa!!! Det blir det som är lätt ch snabbt tillgängligt.

Dagens resultat: Relativt ok men långt ifrån bra! Det bästa med idag var att jag åt regelbundet.

Dagens aktivitet: 1 timma gympa (leder pass)

Av Saturnus - 5 november 2008 09:32

Idag får jag se materialet jag ev. ska arbeta med om jag får vikariatet. Ska bli spännande. Jag kan då avgöra om det passar mig eller om det blir för svårt eftersom jag inte är utbildad svenska lärare för gymnasie elever.

Sedan är det engelskalektionen. Det blir tal om valet i Amerika så klart.

hinner komma herm och sitta och äta lite sedan dags att fara iväg och leda gympapass. Jag tycker det är så roligt men nu börjar det bli mindre folk och då blir det tråkigt. Jag kunde då vara effektiv hemma med mitt arbete som jag nu måste sätta fart med. När jag kommer hem efter gympan måste jag nämligen skriva en del på min uppsats. Har ju skrivit lite men tiden har inte räckt till till allt jag måste göra. Jobbet på skolan lockar mer. Uppsatsen är bara ivägen men detmåste göras. Nästa vecka hoppas jag att vi är så gott som klara. Jag skulle ju hämta enkäter igår. Jo men då var dörren låst. Så kul. Såg en kvinna och plingade på men hon stängde persiennerna och öppnade inte. Gissa om jag blev sur!

Nej nu iväg till mötet!

Ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards