Alla inlägg den 16 november 2008

Av Saturnus - 16 november 2008 23:07

Gårdagens "Rent hus" gav mig en rejäl spark i baken. Har i dag städat uppe och lite här och där. Har flyttat lilla damen in i storebrors rum och nu har jag ett rum som jag kan hänga tvätt samt vika och stryka i. Helt underbart. Jag har ju haft tvätten i vardagsummet och i hallen uppe. Nu är det så mycket bättre. Nu ska jag bara skaffa skrivbord och en egen dator så komer jag kunna arbeta hemma med "viktiga" saker!! Ska komma igång med hudvården samt mitt jobba som lärare kräver en egen plats.

Ska ha en klass hos en av mina släktingar. Hoppas att det blir början till min karriär eller min hobby. Vi får se vilken nivå jag nöjer mig med!


Ha det nu gott alla. Vi hörs!

Måste titta lite på tv.

Kramisar!

Ovido - Quiz & Flashcards