Alla inlägg den 13 november 2008

Av Saturnus - 13 november 2008 22:56

Har idag varit vikarie på skolan där jag jobbar. Kul med lite nytt men uj vilken huvudvärk jag haft idag! Jag har upptäck att jag efter varje onsdag då jag leder mitt gympapass har ont i huvudet dagen efter. Som en slags baksmälla. Jag blir antagligen så spänd i musklerna att det orsakar min huvudvärk. Inte så roligt.

Annars har dagen varit ok. Känner mig bara så trött. Har ätit bra och jag antar att det påverkar mitt humör eftersom jag bedövat mig själv med mat länge. Nu ska det bli andra bullar och det är klart kroppen reagerar. Jag har alltså ätit mindre och det på verkar mig negativt i början. Men det är väl så när man ska avgifta sig själv!!!


Ha det bäst alla! Ser att ni är några som läser min blogg! Trevligt. Kömmentera gärna om ni har tid och lust. Eller som Lasse Kroner säger om ni  vågar, vill och kan!!


Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards