Alla inlägg den 8 november 2008

Av Saturnus - 8 november 2008 23:25

Hela dagen har gått åt till kursen som jag var kursvärd för. Under tiden har mina tjejer eller mellersta tjejen städat och gjort fint hemma. Stora damen bakade. Det karln jhde lagat mat. Oj det var så gott! Sedan kom mina gäster. Vi hade lite mys med ljusparty. Alltid lika trevlig. Jag själv handlade för 500 kr och fick gratis beställa för 521 kr. Det tycker jag är helt ok. Mina gratis grejer kommer att bli bara ljus! Jag älskar doftljus!!!

Imorgon åker vi eventuellt på handbollsmatch. Det ska bli kul att få visa barnens pappa vad duktig tjejen är på handboll!

Imorgon är det fars dag! Min man säger alltod på mors dag att jag inte är hans mamma så jag får aldrig något av honom. Så det samma gäller för honom imorgon! Måste fira min far däremot!

Nej nu ksa jag kika lite på vår uppsats igen! Kanske får någon rad skriven!!!


Have a nice night!!!

Av Saturnus - 8 november 2008 01:35

Oj. Vad är klockan??? Jösses. Jag hade ingen aning om att den är så mycket. Gårdagen spenderade jag på universitetet. Vår metod är nu klar men det är också resultatredovisningen. Helt otroligt. Visstt det kan bli en liten ändring här och där men det är inga större hoppas vi i alla fall! Vi har mu resultatdiskussion och metoddiskussion samt avslutande slutord kvar att skriva. Det är nog klart nästa vecka skulle jag tro. Om inget händer så klart! Det är alltså v.46 då så vi har 3 veckor på oss att göra små justeringar om det är nödvändigt. Det kommer det att vara men som sagt inga större. Jihaa! Jag börjar se ett slut på min utbildning. Jag är snart lärare på riktigt. Det känns helt fantastiskt.!!!! Näe! Sängen väntar. Imorgon är jag ju kursvärd för en utbildning i seniorgympa mellan 10-16. Jag ångrar att jag tog på mig detta men..... Gjort är gjort!!

Natti natt alla! Eller godmorgon kanske är bättre!!!

Ovido - Quiz & Flashcards