Alla inlägg den 26 november 2008

Av Saturnus - 26 november 2008 00:12

Vi är superglada! Fast jag är också nervös. Jag måste vara hundra procent säker på varför vi valt att göra saker som vi gjort i vår uppsats. Syftet med allt vi skrivit. det kan komma en fråga om i princip vad som helst!


Vi har iaf anmält oss för att få ventilera före jul. Vi har önskat mån eller tis vecka 51. Håll nu alla tummar och tår att vi får gå upp med vår uppsats då. Tänk att få släppa det före jul! Slippa gå och vänta!


Nu gäller det bara att läsa igenom och vara beredd på att argumentera för vårt arbete. Vi har pre-ventileringen nästa vecka och då ska vi verkligen vara säkra på vad vi ska svara på olika frågor. Ska lusläsa vår text och argumentera för mig själv så jag vänjer mig!


Imorgon är det engelska. Jag har test med mina deltagare. Det ska bli roligt. Det är två olika test så jag ska försöka pussla ihop detta utan att de stör varandra. De ska nämligen ha hörövning som jag ska läsa upp. Jag kommer att lösa det på bästa sätt!


Jag känner starkare för varje dag att jag valt rätt. Speciellt att jag har hamnat på vuxenutbildning. Så roligt. Mina deltagare verkar gilla mig också. Det känns ännu bättre!Jag kommer dock aldrig vara fullärd men erfarenheter kommer jag få. Känner mig redan tryggare!


Lilla damen går till skolan imorgon. Hon har saknat skolan. de andra barnen mår bra och det väntar med spänning på jul! Hoppas vi får besöket från London som jag väntar. Det kommer göra julen ännu bättre!


Jag börjar sakta men säkert få lite julkänslor. Oh, på söndag får jag ta fram mina adventsljusstakar. Jag älskar att sitta i köket med dem tända.

Nu börjar jag bli trött. Hade så svårt att somna igår för allt far i kring i huvudet. Känner lite samma känsla idag men jag hoppas jag somnar!


God natt alla!

Ovido - Quiz & Flashcards