Direktlänk till inlägg 6 november 2008

Mitt i natt igen!

Av Saturnus - 6 november 2008 00:24

Kolckan rusar när jag sitter här vid datorn. Har varit så duktig och skrivit en hel del till vårt metodavsnitt. Jag vet inte om allt går att använda i slutändan men jag har åtminstone skrivit.

Imorgon blir det heldag på universitetet. Jag hoppas vi får mycket gjort så vi kan sitta kortare på fredag. Måste hem tidigt på fredag eftersom jag måste städa och göra iordning för jag ska ju ha ljusparty hos mig!!! Jag älskar dessa doftljus. Har själv sålt men ack vad organisationen var dålig. Det har visst förändrats nu men jag har minnen som jag inte glömmer så lätt!

För övrigt var dagen (gårdagen) bra. Var på mötet om vikariatet och fick se allt material och alla studiehandledningar och jag tror verklgien att jag kommer att fixa det. Nu gäller det bara att få vikariatet. Bollen ligger hos rektorn just nu! Jag väntar snällt på besked. Jag blir faktiskt inte ledsen ifall jag inte får det för jag kan vikariera och plugga nästa termin. Sedan vill jag vrkligen ha jobb. Jag tror dock att jag inte kommer ifrån stället där jag hamnat!! Och det vill jag inte heller! Jag vill ju jobba med vuxna.

Nej nu måste jag verkligen sova! Måste inse det! Vill inte men måste!

Natti natt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saturnus - 3 februari 2010 21:59

Ja det har jag lyckats med under tre dagar ! Jag är nöjd med att ha börjat äta lunch och det känns mycket bra! Jag har ochså fått in en lust att promenera till jobbet. Visserligen är det lite jobbigt när man tittar ut och det är halvstorm men jag har...

Av Saturnus - 2 februari 2010 21:14

har inte varit duktig och skrivit som jag hade tänkt. OOOOHH! hAR NU STARTAT MED ISO-DIETEN. eLLER SKA FÖRSÖKA HÅLLA MIG TILL DET TÄNKET SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT. Mitt stora problem enligt min hälsoutvecklare är att jag inte äter regelbundet så det måst...

Av Saturnus - 20 januari 2010 17:32

Har inte mått helt hundra som ni vet. Har inte hunnit med att sitta här vid datorn och skriva heller. Jag har verkligen fokuserat på att må bättre och det har jag gjort. Mått bättre alltså! Jag har en del saker kvar att ta tag i men jag ser framåt. I...

Av Saturnus - 9 januari 2010 00:08

Ja nu har jag varit hos naprapaten och han var verkligen bra! Han hittade två kotor som inte var på rätt plats och dessa korrigerade han och han utförde en del ritualer. På måndag ska jag tillbaka för en omgång till. Det känns bra! I torsdags började...

Av Saturnus - 3 januari 2010 23:27

Kvällen bestod av småätande! Jag blir så arg på mig själv! Min make kör taxi inatt och det är inte så roligt för då drabbas jag av mina begär av allt möjligt. Det är bara att kämpa vidare! Ska alldeles strax gå och lägga mig för jag är trött! Men imo...

Ovido - Quiz & Flashcards