Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Saturnus - 1 januari 2009 13:58

Ja ni vet att jag har färgat håret! Idag kom förslaget att jag skulle ha sjal på huvudet för att han skulle slippa se håret!! I ren protest har jag världens fulaste mössa på mig istället! Hahahaaa! Jag har även ringt min kusin och vill att hon ska komma och färga om skiten. Orkar inte lyssna på hans kommentarer!!! Så trött på det! Grrh! Hoppas hon kommer snart!


Frullen idag bestod av två mörka mackor med keso och skinka! Så gott! Åt även två finn crisp (finskt tunt knäckebröd)!!


Ska äta naturdiet senare på dagen!! Är genomförkyld så det blev tyvärr ingen träning idag! Ska ev. försöka ta mig ut på en kort promenad och jag ska tvinga gubben att följa med!! Han måste tänka på min vikt!


Nej nu vill Ni sjunga och vill att jag ska göra det också!!! Förkyld och sjunga det går inte så bra men igår blev jag superstar!!!! Snart slår jag Na (hon som är äldst)!


Gott Nytt åter igen!!!

Av Saturnus - 1 januari 2009 01:09

Nya året har nu börjat. Jag stod med ungarna med micken i handen och sjöng till abba sing star. Missade nästan tolvslaget eller det gjorde vi. Vi hade roligt! Lilla gubben min sprang ut och tittade på fyrverkerierna. Vilken tur att det finns människor som har lust att lägga pengar på sådant för det har inte jag!!! Jag tycker iaf om att titta.


Nu ligger barnn i säng förutom äldsta som är ute på fest! Får se när hon dyker upp här hemma!!!


Är alltså nu ensam vid datorn! Tråkigt!!! Men jag är ju förkyld så det är bara jag tar mig till sängen och försöker sova. Har ju pluggat hela dagen och nu på kvällen ordande vi det sista inför nya examinatorn till uppsatsen!! Vi ska nu bli godkända! Så är det bara!!!


Nej nu ska jag sova!! Hoppas jag är frisk imorgon! Det tror jag inte men man kan ju alltid hoppas!!


Vill ha min man bredvid mig när jag sover. Han kommer ju inte hem förrän 7 på morgonen! Tråkigt!!!


Sov gott!!!

Ovido - Quiz & Flashcards