Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Saturnus - 18 januari 2009 20:50

Innan passet mådde jag inte riktigt bra. Ont i huvudet och i bihålorna! Knät var inte heller bra! Tog några alvedon och la mig i sängen och sov en timma ungefär. Var sedan tvungen att göra iordnin mig och piggnade faktiskt till lite. Väl framme vid gympasalen kände jag hur det värkte i knät! Aj, Aj. Vilken chock jag fick då det kom mellan 30-40 deltagare. Förklarade att jag inte riktigt mår bra och att knät är dåligt. När väl musiken satte igång körde jag på! Kände inte knät så himla mycket men nu i efterhand gör det lite ont. Är snorig och allmänt hängig men så glad att jag fixade passet. Och alla var nöjda och glada! Det var ju målet! Att de akulle gilla passet och vara glada! Nu ska jag faktiskt ta mig en cider och slappa lite innan läggdags! Imorgon är det lång dag på jobbet! 8-19.30 Tisdagen blir också lång 8-20. Resten av veckan blir lite bättre!


Ha det gott alla! Och till alla er som är lite hängiga eller tom riktigt sjuka! Krya på er!!!!


Bye!

Av Saturnus - 18 januari 2009 11:22

Ikväll startar min gympa! Det ska bli så roligt. Problemet idag är att jag är genomtäppt och förkyld och har ont i knät. Igår städade jag lite och lyckades på något sätt vrida till knät. Inte bra! Vi får se hur det kommer gå! Tanken var ju att jag igår och idag skulle hemma gympa igenom passet för att bli säker på alla steg som jag tänkt mig! Så blev det inte! Jag ska sitta vid datorn och lyssna och samtidigt programmera in stegen i huvudet. Kanske även gympar igenom en gång innan det är dags! Vill ju inte ge ett slarvigt intryck första gången!!!


Dages frukost bestod av två grova mackor med skinka samt en finn crisp! Till detta drack jag en kopp thé! Kommer nog att äta kyckling till middag idag! Utöver det kommer det bli naturdiet! Måste minska på magsäcken!! Wish me luck!!

Ovido - Quiz & Flashcards