Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Saturnus - 25 januari 2009 21:48

Trevligt sällskap idag. Fikade sjöng lite Abba sing star och bara hade kul! Jag har fortfarande lite ont i bihålorna vilket ger mig huvudvärk. Sedan dags för mitt gympapass! Wow vad roligt pass jag lyckats göra i år. Gymnasterna är också nöjda. De kommer en efter en och berömer passet. Så kul för mig att de gillar det jag gör!


När jag kom hem sedan var det dags att lägga mina minstingar. Min yngsta har haft stora problem sedan hennes bästa kompis flyttade och det vill inte ge sig. Vi har haft långa diskussioner och får peppa henne att hitta nya vänner. Hon har varit odräglig en period. Jag hoppas verkligen att det går över.


Nej nu måste jag vila lite inför jobbveckan som kommer. Jag är inte riktigt van ännu. Man vet nu hur bra man hade det när man pluggade. Men som dagt så kul att jobba!! Tyvärr blir hemmet och ibland barnen lidande. Jag måste få säga att jag helst jobbade ca 75% om det var möjligt. Ja allra helst vore jag hemmafru och gjorde allt hemma och bara njöt av tiden med barnen och mig själv och alla vänner och bekanta! Men det går ju inte!!


Sådant sämhälle har vi inte!!


Men jobb är helt ok också!!!


Kramisar!

Ovido - Quiz & Flashcards