Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Saturnus - 4 januari 2009 13:13

Vi har väl en 15 minus ute idag! Jag ka ta mig ut på en pronenad iaf! Jag måste gå ner i vikt. Nu börjar kroppen reagera på allt möjligt! Närmar sig panikångest. Nu har jag inte haft nåt att göra heller så jag hinner känna efter!!! Har ont överallt!

Längatar tills jag får böja jobba! På onsdag sker det! Så skönt för jag kan verkligen inte bara vara hemma! Det blir så tråkigt!


Ska även försöka färga håret idag igen! Tredje gången gillt. Det blir en riktigt mörk färg nu.


I natt ringde det på mobilen. Ni vet att min 12-åring är på handbollscup. Hon har haft problem att sova borta och även denna gång fick hon hemlängtan. Så ledsen hon blir. Hon vill inte prata med mig heller. Bara att jag ska hämta henne! Det var lite väl långt att åka mitt i natten. Hon somnade till slut iaf. Tack för den personen som ställde upp. Hon är guld värd!


Nej nu måste jag klä mig rikgitgt varmt för att kunna ta en promenad. Den blir inte så lång idag! Ca 30-40 minuter!!!


Bye for now!

Ovido - Quiz & Flashcards