Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Saturnus - 16 januari 2009 19:43

Ska nu ta helg! Känns konstigt att jag inte just nu har något att skriva eller läsa! Lärarutbildningens sista delkurs är nu slut. Alla vi tjejer som examinerades tillsammans fick vg i betyg. Vi hade riktigt trevligt. Vi fikade med semla och kladdkaka!

Skrattade och hade roligt. Vår seminarieledare skall ha all kredit. Han är suverän!


På jobbet går allt bra för tillfället. Jag stortrivs! Jag tittar ibland på klockan och förvånas av hur fort tiden går! Tiden bara rusar förbi. Nästa vecka är det deltagarna som ligger i fokus. Hittills har jag planerat och laggt upp olika saker på datorerna som jag anser vara av vikt vid bedömning m.m Mycket att ta in också! Hade en informationsträff idag! Ska sitta och läsa igenom en hel del saker. Jag känner dock att detta kommer gå så bra!


Börjar hitta min plats! Alla är så hjälpsamma och trevliga! De är så skönt!


Nej nu ska jag titta på Let's dance! Stackars Moije! hörde idag att han fått hjärtinfarkt! Skrämmande!


Krya på honom!


Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards