Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Saturnus - 10 januari 2009 16:23

Bläh! Kan inte skiten gå över???!!! Orkar inte göra ett skit. Hemmet ser ut som ett bombnedslag. Usch! Tråkigt. Ungarna är fortfarande sjukliga. Tråkigt. Det finns inget att göra än att sitta vid tv:n och glo. Det blir så jobbigt efter ett tag!


Har idag varit hos en kursare och pluggat men det kändes som huvudet inte satt på plats! Mycket blev gjort men har ingen koll på om det blev bra! Vi har redovisning på tisdag och tills dess bör jag har koll på vad jag ska säga.  På torsdag är det sista dan på lärarutbildningen och då ska en uppgift vara gjord! Har inga böcker till denna delkurs så jag är lite orolig. Jag har skrivit vad som sagts på seminariet och jag har letat på nätet information om vad böckerna handlar om. Så jag fixar nog detta men det känns inte så bra!


Angående vår uppsats så har vi nästa vecka en ny examinator och förhoppningsvis blir vi godkända nästa vecka! Så håll alla tummar och tår för mig och min medskribent. Vi har ingen lust att bråka mer med denna förbenade uppsats. Detta hänger över en tills det är över!


Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards