Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Saturnus - 14 januari 2009 23:12

Imorgon är den sista dagen på min lärarutbildning (om jag inte räknar med den extra kurs jag valt som slutar i juni). Det känns så konstigt att jag nu jobbar på heltid istället. Ännu tokigare känns det eftersom jag inte vet om min uppsats blir godkänd. Vi har iaf nu fått en ny examinator som håller på att läsa uppsatsen och vi har fått besked om att senast i slutet av veckan ska denna soppa vara över men tänk om vi blir underkända igen??? Jag är beredd på det värsta!


Oj, klockan är mycket. Jag ska upp tidigt för att ta mig till universitetet för det sista examinationsseminariet på PDIC!!! Jag bör gå och sova men det är lite pirrigt faktiskt. Jag kommer nog inte sova så bra inatt. Uppgiften till imorgon är klar men jag kan den inte utantill.


Jaja!

Sovaaaaaaaaaaa!



Ovido - Quiz & Flashcards