Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Saturnus - 7 januari 2009 20:32

Febrig men mådde relativt bra! Har suttit vid datorn och gjort planeringar över terminen. Lite förvirrande att själv ha koll på allt men så kul! Jag har haft morgonfika, lunch och eftermiddagsfika! Jag har kunnat gå på toa utan att någon vaktar hur länge jag är borta! Vilken frihet jämfört med mitt förra jobb! Jag har varit febrig och ändå kände jag att jag har ork kvar när jag kom hem! Det hade jag aldrig haft på förra jobbet! Jag hade inte klarat av en hel dag på förra jobbet!


Jag vet att mitt nya jobb kommer innebära en del problem också men det kommer aldrig att kunna jämföras med mitt förra jobb!

Flextid, bra lön, fint kontor, egen dator m.m Ja så ser det ut för mig nu!


I am very happy today!

Ovido - Quiz & Flashcards