Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Saturnus - 3 januari 2009 16:48

La mig 04.00 imorse! Kl. 05.00 skulle 12-åringen upp för att göra sig redo för handbollscupen. Frågade henne vad hon skulle göra  i 1.5 timme innan hon skulle iväg och smarta damen sa jag sover en stund till. Hon gick upp 5.45 igen och väckte mig straxt efter 6 för att jag skulle hinna klä på mig innan vi äker till de andra. det snöade en del. Jag åkte hem och la mig igen! Klockan var halv ett när jag vaknde igen!!! Inte alls bra!


Maken har nu blivit sjuk! Förkyld och febrig. Inte bra! han stannar hemma från jobbet idag! Bra att han förstår vad som är bäst för honom.


Jag åt lite frukost, klädde på mig och gick ut för det hade snöat en hel del. Skottade ett tag sen kom lilla gubben ut. Han spydde senast i natt så jag bad honom känna efter hur det kändes. Han har mått bra hela dagen nu iaf. Vi skottade tillsammans och bad sedan lilla gumman komma ut och följa med på promenad. Det ville hon. Skönt att vara ute! Vi promenerade en stund och sen ville barnen hälsa på mormor så det gjorde vi! Mormor bjöd på gröt och pannkaka! Vi blev mätta och belåtna och umgicks en stund och sen gick vi hem!


Riktigt trevligt. Nu måste jag ta tag i lite tvätt. Lägga i nytt i maskinen, hänga, vika  och lägga i skåpen.  Igår rensade jag ut de små barnens garderober idag är det dags för min garderob. Finns en hel del som jag inte använder längre! En hel del som jag inte får på mig heller.


Ska ta tag i det och sedan ta mig ut på en promenad igen! Denna gången med lite mer fart än med barnen och musik i öronen! Det börjar bli riktigt kallt så jag kommer få gå snabbt!


Nej om jag ska hinna med allt detta är det bäst jag sätter igång!


Ovido - Quiz & Flashcards