Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Saturnus - 30 januari 2009 17:29

Jo jobbet går bra! Har kommit in i riktigt bra rutiner! Allt är bra! Huvudvärken är borta! Mår finemang! ett problem!! Äter inget på dagarna! Sedan blir det kaos när jag kommer hem! Måste lära mig göra matlåda och ta lunch!


Jag ska bli handledare för min 16-åring som ska lära sig köra bil! Vi får väl se hur det går! karln min blir eventuellt utan jobb! Inte alls bra! Det finns ju alltid extrajobb men ändå! Tack och lov har jag ett bra jobb!  

Imorgon ska jag till stora stan för att mysa med mina två stora tjejer. Det blir god mat, kläder, skor mm.  Tänk att jag varit mamma i 16 år. Igår fyllde äldsta 16. Wow! Hon har börjat träna på gym! Nu sk ajag pasa på att träna på helgerna med henne!


Jag vet att allt kommer att gå bra med allt! 


vad nu det innebär men....

hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards