Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Saturnus - 3 oktober 2008 23:47

Jepp! Nu är det gjort! En tatuering på min vänstra ankel! Den vart fin! Jag är nöjd. En sak missades dock. Två små prickar vilket gör att ordet inte stämmer med det som skulle stå. Detta kommer åtgärdas snarast! Tur ändå att det inte var något annat som var fel. Att sätta dit två prickar är ju lätt och går fort!


Jag är nu sugen på att göra fler tatueringar. Absolut inte stora men suget finns! Min kusin gjorde två på sina handleder!!! Det blev så fint!


En sak till som jag måste berätta om!

Jag skriver ju som skrivet c-uppsats! Jag hittade på nätet en mailadress till en professor i just det ämne som jag skriver om och tänkte att han kanske skulle kunna svara på några frågor om hans teori. Troode inte att jag skulle få svar men tog en chansning! Idag har jag fårtt svar! Han hade tom skickat artiklar som jag kan använda i min c-uppsats!!! Idag är jag supernöjd. Det ser nog lite proffsigt ut att ha med artikel som vederbörande skickat till mig!!!

Wow!


Naj nu är jag trött. Ska nog ta och lägga mig. Känner jag mig själv rät så hamnar jag i soffan en stund. Iaf tills min käre make ringer vilket borde vara när som helst!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards