Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Saturnus - 15 oktober 2008 23:20

Idag har jag kännt att jag varit på topp! Sov till 11. Skönt! Var visserligen uppe 1 timma när ungarna skulle till skolan men sen sov jag igen!

Engelskan idag var kul. Vi tittade på en film. Trevligt. Sedan lite diskussion på det! Väl hemma åt vi mat. Det blev faktiskt blodpudding!

Var tvungen att kolla på Glamour.


Mamma kom och vi åkte på gympan. Var inte alls sugen på att leda pass men idag gick det faktiskt väldigt bra! Känner att jag är på g igen!


Med skrivandet går det bra! Tror jag! Vi fick inte några kommentarer i tisdags för vi inte hann med alla i gruppen. Jo vi fick 4 minuter men det gav oss inget! Någras skrivna text diskuterades däremot i 30 minuter. Inte undra på att vi inte hann med allas texter!

Vi är lite sura för vi vill också ha hjälp med vårt skrivande! Ja ja Jag har nu insett att det inte är någon mening att försöka få vg på uppsatsen. Handledaren sa att det inte är många som lyckas med det. Hur kul är det att få höra det?? Jag har iaf laggt ribban på godkänd nu. Tänker inte stressa ihjäl mig för att få vg! Jag måste leva också! Inte tror jag heller att mitt framtida jobb hänger på om jag fick g eller vg på min c-uppsats. Fast lite surt är det för jag har ju fått vg i det mesta hittills. Jag vill ju göra mitt bästa och samtidigt få bästa betyg. Jag får släppa det där och fokusera på att jag själv mår bra!


Ha det bäst alla!


Ovido - Quiz & Flashcards