Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Saturnus - 23 oktober 2008 21:36

... var ju ursprungligen att berätta om min viktkamp! Ja den har ju verkligen gått åt skogen ett bra tag nu! Är iaf stolt över att denna vecka tränat i måndags, haft gympan i onsdags och idag blev det en timmas promenad. Jag har verkligen saknat att träna och kommer allt mer försöka ta mig till gymmet. Min plan är att börja simma på morgnarna. Det vet jag inte om jag kommer lyckas med eftersom jag har så stora problem med att gå och lägga mig i tid. Vill ju inte gå och lägga mig före barnen direkt. Orkar ju då inte gå upp men jag ska verkölgien försöka åtminstone 1-2 ggr per vecka simma kl.6.15 på morgonen. Hinner sedan lagom hem till 7.30 för att väcka barnen. Jag kan ju faktiskt gå och lägga mig sedan de dagar jag inte har något speciellt.


Jobbet jag skrev om imorse innebär ju att jag måste börja läsa in mig på litteraturhistoria. Kikade faktiskt på nätet och känner igen en hel del av de texter som litteraturhistorian innefattar. Får jag vikariatet kommer jag fixa det. Det är jag helt övertygad om!

Spännande! Håller alla tummar och tår!



Av Saturnus - 23 oktober 2008 14:27

Ja jag vet inte om det blir eller inte. Det jag vet är att rektorn vill ge mig tjänsten! Sedan finns andra regler som ska följas. Men jag håller tummarna! Hoppas, hoppas!!!


Annars har dagen hittils varit helt underbar!


Återkommer!

Ovido - Quiz & Flashcards