Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Saturnus - 9 oktober 2008 00:33

Alla har vi ju samma mängd tid på oss per dygn. Vissa av oss lyckas ta på sig en del för mycket att göra! Jag själv är en av dem! Jag har tex inte alls tid med mitt hus. Jag ska inte tala om vilken dålig mamma jag är just nu. Totalt inne i mina studier och väljer att när jag har en stund över bara ta hand om mig själv! Jo, jag tar hand om barnen det är inte det men jag hinner inte med det roliga som jag vill. Jag vill inte bara göra det obligatoriska. jag vill göra kul grejer. Jag tröstar mig själv med att det är bara den här terminen kvar och sen är det lugnt. Men kommer det verkligen bli så? Om jag får ett jobb är jag ju inte hemma ändå??? Funderingaar. Jo, jag ska se till att jag får den tid med barnen som jag och dem behöver. Jag menar inte vill de vara med mamma hela tiden!!!


Oj, oj! Imorgon examination. Kritisk granskning av vetenskapliga texter. Vår text är helt ok. jag är inte alls orolig men de vi ska opponera på! Oj! Det känns som de missuppfattat hela grejen! Jag som har svårt att kritisera folk men jag måste ju för att visa min kunskap i ämnet!!!  Jag vill ju ha bra betyg!

Ja vi hörs! Skriver säkert ett par rader imorgon!!!

Ovido - Quiz & Flashcards