Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Saturnus - 11 oktober 2008 22:32

Nu har betyget kommit på examinationen!! Redan!!!!

 Seminarieledaren kan knappast ha hunnit bedöma våra texter så snabbt. Men jag blev iaf godkänd. Det som jag tycker är mycket konstigt är at ingen på hela c-kursen har fått vg. Hur är det möjligt? Jag känner verkligen nu att det kommer att bli omöjligt att få vg på uppsatsen och då känns det som det kvittar. Tänk också att 16 % var underkända! Helt otroligt. Jag fattar ingenting.

Ja lämna det bakom mig och skriv skiten! Det är bara att fokusera på godkänd nu!

Jag har gått upp i vikt. Satan också!  Och inte är det ett par kilo utan ett antal.... Fasiken! Så nu åker jag till gymmet imorgon och varje dag då jag har möjlighet sk det bli en timmas träning med mamma! Tack och lov att hon är hemma och drar med mig. Jag vill ju träna men usch vad tid det tar när man måste göra annat. Nu ska jag prioritera mig själv igen! C-uppsatsen kommer jag fixa ändå! Jobbet kan jag skippa så länge!


Är bara så arg på mig själv. Men det hjälper ju inte! Det är bara inse att nu ska jag ta tag i detta på allvar. Och därmed basta!


Min handbollstjej hade match idag igen! Hennes kag vann med 12-5. Hon gjorde mål igen! damern har ju haft problem med andningen så vi var till doktorn i fredags och hon fick bricanyl. Hon har ydligen ansträngnings-astma. Hon tag brikanyl igår och tog en dos efter att hon fick problem under matchen och sedan var det bra. Jag vet alltså att medicinen hjälper. Skönt att det funkar men synd att hon skulle behöva få detta. Jag hade ju graviditets-astma när jag väntade henne! Stackare!


Jo, nu är det natti natt som gäller.

Ovido - Quiz & Flashcards