Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Saturnus - 12 oktober 2008 22:37

Oh bad trött jag är! Borde sova men det har jag inte tid med! Måste ju läsa inför tisdagen! Till båda kurserna! Börjar 9 och slutar 8 på kvällen! Imorgon jbbar jag 12.30 -18. Kommer inte att vara särskilt pigg på kvällen!


Imorgon kommer jag också att börja skriva upp allt jag äter på en lista som jag ska ha med mig överallt. Det är inte alltid så praktiskt men jag ska verkligen försöka få till det. Man kanske kan lägga in på mobilen och sedan föra över i nån slags bok! Jag kommer väl på något!


Ska nu läsa lite och sedan försöka sova! ja just ja en dusch vore inte fel heller. Om jag känner mig själv rätt så sitter jag uppe ända in på småtimmarna. Måste lära mig att sova om nätterna! Det är tydligen en hel del jag måste lära mig! Jag ska ju upp tidigt också! Träning på gymmet väntar!

Sov gott alla glada!

Av Saturnus - 12 oktober 2008 19:01

Så skönt att träna. Det har jag äntligen gjort idag och ska även imorgon!!! Nu ska jag komma igång igen! Men hualiga vad jobbigt det var nu. Det märks verkligen att jag gått upp i vikt. Hel...e! Grrrrrrrh! Förbannad på mig själv. Nu ska det bli ändring. Oj det har jag ju aldrig sagt förut!

Huvudsaken är att jag kommit igång och det ska jag fortsätta med!

Känner mig lite stressad idag över uppsatsen men jag ska försöka ta det lugnt. Har bestämt att jag inte ska jobba så mycket nu och bara fokusera på det viktigaste. Ja nu ska jag ta itu med annat!

Så vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards