Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Saturnus - 29 oktober 2008 20:19

Min gympa börjar kännas lite tråkig. Idag kom det bara 6 deltagare. Det är lite tråkigt att lägga ner så mycket tid på något som folk inte kommer på. Nu är det säkert för att det är höstlov och för att många är sjuka men ändå. Vill åtminstone ha 15 deltagare per gång. Kommer inte fler nästa termin kommer jag att sluta som ledare. Jag kan lågga ner min tid på annat och jag kan ju träna på gymmet. Längtar redan till nästa tillfälle då det blir bad på morgonen. Föresten all träning,och promenader har fått vikten i gungning. Skönt! Första dagarne gick jag ju bara upp! Så tråligt men nu har det börjat vandra nedåt. sakta men säkert. Nu gäller det bara att hålla igång för jag ska inte gå upp mer. Never! Bara bli mindre! Börjar bli lite pinsamt nu när ens kläder inte riktigt passar men snart så! ska nog ta och skicka efter lite för att piga upp mig själv!

Ska även skicka efter nya gardiner till vardagsrummet. Det behövs verkligen. Har bott i huset i 5 år och haft två par gardiner. Det är illa! Nu ska jag ha vinröda hankgardiner. Det kommer svida lite i plånboken men det kan det vara värt!

Behöver piggas upp! Snart börjar jag ju tjäna egna pengar så då blir det upprustning av hela huset. Nya soffar, nya möbler till barnen samt lite nya färger på väggar mm. Ska bli så kul! Nytt badrum får väl vänta ett tag. Fast det är också välbehövligt!!!

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards