Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Saturnus - 21 oktober 2008 21:30

Nu är allt bra! Enkäten är godkänd. Nu är det bara att ta kontakt med skolorna och sedan förhoppningsvis få en massa svar. Sedan sammanställa allt. Skriva klart metodavsnittet. Sedan skriva resultat- och metoddiskussion och sedan sammanfattande slutsatser med tips för vidare forskning. Idag fick vi mycket bra kritik på vår uppsats och det var mest positivt. Någon mening som behövde förtydligas men annars bra!


Jag är så glad att det går bra för oss. Jag och medskribenten kommer att under nästkommande vecka skriva klart metodavsnittet. Sedan har vi knappa två veckor på oss att skriva resten. Vi har bestämt oss för att vara klara med det mesta till nästa grupphandledning v.46 Allt ska vara klart v49. Sedan ska jag iaf ta jul på riktigt om vi inte får en massa att skriva om! Jag hoppas verkligen vi får ventilera vår uppsats före jul! Då är det bara något enstaka seminarium kvar och jag är färdigutbildad lärare! Jippiiiie!

Wish me luck on the remaining pages on my essay!

Ovido - Quiz & Flashcards