Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Saturnus - 5 oktober 2008 22:54

Tjaba! Då var det kväll igen! Dotra mi har hittat tillbaka till sin pojkvän. Hon var lite förvirrad och gjorde slut med honom ett tag sedan. Ingen blev mer chockad än jag men nu är det tydligen bra igen! Bra för han är riktigt snäll!  Inte för att det är min sak men det är skönt när ens unge har det bra och det tror jag verkligen att hon har just nu!


Livet är fullt av överraskningar!


Nästa vecka har jag två examinationer. En på tisdag o en på torsdag! Jag hoppas det går smidigt och att vi klarar dem galant! Wish me luck! Sedan är uppsatsen i fokus igen. Vi har ju kommit långt men jag vill verkligen att den sak vara klar nu så att jag kan ta itu med mig själv och mina egna problem med mig själv.


Hur gick det då för min unge på första seriespelet???

Jo jag trodde att han skulle missa matchen totalt eftersom hon igen fick någon slags anfall. Hon får så svårt att andas. Det gick tack o lov över och hon kunde spela. Hon var lite försiktig i början men sedan tog det fart. Hon gjorde tom ett mål.

Tjejerna vann med 7-1. De var riktigt duktiga för att var 11-åringar. Alla föräldrar var riktigt glada men inte lika glada som tjejerna! Grattis till dem! Nästa vecka är det match igen!

God natt alla!

Av Saturnus - 5 oktober 2008 11:33

Tatueringen läker snabbt men det är ju inte så konstigt eftersom den var ganska tunn. Skönt iaf. Jag ska tillbaka nån dag för att fylla i mellanrummen med något. Har funderat på nyckelpigor eller tro hopp och kärlek! Jag är även sugen på att ha en snygg tatuering på axeln. Så snyggt. Jag vill ju helst sätta en precis ovanför bröstet men det var inte så populärt. Det passade sig inte enligt maken!!! Jag kan förstå honom. Behöver ju inte retas i onödan! Hehe!


Folk som säger att "gör man en så vill man ha fler" har helt rätt. Iaf i mitt fall.

Skulle behöva städa lite men karln kom hem 7 imorse och det går ju inte att städa tyst. Måste alltså vänta tills han vaknar!

Ja, jag får väl vika tvätt då för det kan ju knappast låta så mycket! Ha haa!


Det kommer mera! ja, nån annan gång så klrt. Kanske ikväll. Måste ju skriva hur det gick för tjejen på handbollsmatchen! Håller alla tummar och tår!

Bye for now!

Ovido - Quiz & Flashcards