Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Saturnus - 4 oktober 2008 21:59

Jag är i akut behov av en kamera. Jag vill ju visa er mitt kök som blev klart för länge sedan. Vill även ladda upp bilder på min tatuering. Ja, jag får väl önska mig en när jag fyller år eller i julklapp.


Min man är helt underbar just nu. Förresten så fick han stryk på jobbet igår. Oj, oj, Skjortan var sönderriven och slipsen paj! Aj aj aj! Inte bra!

Jag blir lite rädd att det någon dag ska hända något allvarligt. Vill inte att han ska skadas. detta är dock ganska troligt inom taxibranschen!


Imorgon spelar min unge handbollsmatch. Första seriespelet. Lite spännande blir det allt!!!


Fasiken vad tjock jag har blivit. Jag som skulle använda denna blogg för att skriva av mig om mina viktproblem. Just nu går det totalt åt skogen och jag vill knappt skriva en rad om det men det kommer.

Allt för idag!

Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards