Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Saturnus - 13 oktober 2008 22:10

Klockan är över tio och jag håller på att somna! Det var länge saden jag var trött så här tidigt. Jag ska upp tidigt imorgon så jag borde gå och lägga mig men jag sitter ändå uppe! Inte bra! Snart ska jag gå och lägga mig. Vill bara njuta av ensamheten en stund. Barnen har lagt sig men inte sover de än men snart så!!!


Det blev en träningstimma idag också! Gissa om jag är stolt över mig själv.

Detta har jag ätit idag i stora drag:


Frulle: Tre mackor med skinka och en kopp the!!!


Lunch: Fil och flingor med två leverpastejmackor plus lite lättdryck.

Middag: Mackor igen med the.

Kvällis: Apelsin och vatten!


Lite för mycket mackor men hann bara inte laga mat innan jag skulle till jobbet. Det här är ändå en bra dag jämfört med andra dagar!

Nu gäller det att byta ut mackorna mot annat som är bättre! Har nu kommit in i en period där frukt lockar. Det är väl bra!!!


Ja ja nog om detta!

Har ändrat min bloggs utseende. Den ska förhoppningsvis vara mer lättläst nu!  Är den inte det hojta till! Det är ju meningen att den ska kunna läsas! He he!

Imorgon är det dags för en slags miniopponering igen på inledning, syfte, avgränsning samt problemformulering. Jag och min medskribent kommer imorgon vara väldigt försiktiga med kritik. Är det något som inte är bra får vår handledare ta det med dem! Vi har ingen lust att få arga miner på oss igen! Jag skulle släppa det där men det går bara inte!


Nu ska jag ge mig. När jag sätter igång att skriva blir det oftast så mycket. Hoppas ni orkar läsa!


Måste bara få ventilera mina känslor och tankar!!

Sov så sött alla!

Ovido - Quiz & Flashcards